Национальный цифровой ресурс Руконт - межотраслевая электронная библиотека (ЭБС) на базе технологии Контекстум (всего произведений: 683130)
Контекстум

Праздник Преображения Господня в церковных песнопениях (60,00 руб.)

0   0
ИздательствоТип. Свято-Троиц. Сергиевой лавры
Страниц6
ID50070
Праздник Преображения Господня в церковных песнопениях .— Изд. 3-е .— : Тип. Свято-Троиц. Сергиевой лавры, 1897 .— 6 с. — URL: https://rucont.ru/efd/50070 (дата обращения: 11.11.2025)

Предпросмотр (выдержки из произведения)

—Свид тели Прёображенія: отъ земли — избранны Апостолы, съ шеба—небошественникъ Илія, отъ мертвыхъ—Боговидецъ Могсей. <...> РОССИЙСКАЯ ГОСУДАРСТВЕННАЯ 1 БИБЛИОТБКА 20 3 182 Бостаните, лкшвш, иже всегда низу поникщш въ землю, дуги , моея помыслы, возмитеся и возвыеитеся на высоту Вожественнаго восхожденія; притецемъ къ Иетру и кз (сынамъ) Зеведеовымъ, , вкутъ со онпми аворскую гору достигнемъ, да видимъ съ НІІМЧ славу Бога нашего, гласъ же услышимъ, иже свыше (они) слыгиагиа, и проповкдаша (Xpiciaj Отчее Сіянге. <...> Пріидитеу взыдемъ на гору Гостдню и въ домъ Еога шшего, ц узримъ елаву преобраоюенія Его, славу яко Шинородшго отъ Отца; св томъ пріимемъ св щъ, и возвытени бывгиё Дг/хомъ, Троицу единосущную еоспоимъ ео е ки. <...> Небо создавы-й, и зв здамъ св тъ вложивый, днесь на горуаворскую возшедъ, осв щаетъ ученики зарею Божеетва Своего. , Столпомъ огнезртиЫмъ и облакомъ древле въ пуетынгі Изра•гіля ведый, днесь на гор аворст й неизреченно во сштіъ Хрг•стосъ просгя. <...> Таинство показа Хрістосъ ученикомъ на авор , просіявъ паче зари лицемъ, одеждею же ризъ Своихъ уб лився св тло яко стъгъ, од ваягіся св томъ яко ризою... <...> На гор вьссоц преображьея Спасъ, верховныя им я ученики преславно облисталъ ееть, показуя, яко (что и сами они) высотою доброд телей облиставше, и Божественюъй слав сподобятся; глаголющія ео Хрістомъ Могсей и Иліа показоваху, лио живыми и мертвыми обладаетъ, и иоісе древле эакономъ и пророки глаголавый есть Во?ъ. <...> Се Спасъ — вопгяху Могсей и Иліа ученикомъ, на 2ор свя~ т й аворст й оглашаемымъ—Хршпосъ, Егоже древле провозв стихомъ сущаго Бога. <...> Ты бо, прославляяся въ <...>
Праздник_Преображения_Господня_в_церковных_песнопениях.pdf
^я^^^и ^^^^^^S--5^fe--" . ^^ПМПВЕЙІ^ВВВ^^Б Я^^^З^^Н^НЯВ^ІІ^^НІН^^ВВІ^ВЯННВН^В^Н^ВІ^^^^^^^НІ
Стр.1
ШЗДШШЬ ШОБРАЖЕНІЯ ГОСПОДНЯ ВЪ ЦЕРКОВНЫП П СНОП ШЯІЪ. Яризывъ на гору Госнодню. — Пророчество Богоотца Давида.—Заря Бо.жества.—Свид тели Прёображенія: отъ земли — избранны Апостолы, съ шеба—небошественникъ Илія, отъ мертвыхъ—Боговидецъ Могсей.^Слава Вожеетва Хрістова.—Св тъ отъ Св та, просв щающій міръ. ГОСУДАРСТВЕННАЯ1 РОССИЙСКАЯ БИБЛИОТБКА 20 3 182 зу поникщш въ землю, дуги , моея помыслы, возмитеся и возвыеитеся на высоту Вожественнаго восхожденія; притецемъ къ Иетру и кз (сынамъ) Зеведеовымъ, , вкутъ со онпми аворскую гору достигнемъ, да видимъ съ НІІМЧ славу Бога нашего, гласъ же услышимъ, иже свыше (они) слыгиагиа, и проповкдаша (Xpiciaj Отчее Сіянге. Бостаните, лкшвш, иже всегда ниВеличай, дугие моя, на аворп wpeобразившагося Господа! \picmoeo преобфаоісеніе предуерящемъ, св тло торжествуцюще предщазднствениая, трніи, и возопіимъ: притгь ідень Божеетвеннаго веселія — восходитъ на гору авор'Скуіо Владыпа, Бооюества Своего облиетати краеоту. Пріидитеу взыдемъ на гору Гостдню и въ домъ Еога шшего, ц узримъ елаву преобраоюенія Его, славу яко Шинородшго отъ Отца; св томъ пріимемъ св щъ, и возвытени бывгиё Дг/хомъ, Троицу единосущную еоспоимъ ео е ки. • Твоего Единороднаго Оына плотское къ челов комъ пригт' • твіе провидя духомъ Богоотецъ Давидъ, издалеча (за много в - ковъ) къ веселію созываетъ тварь и пророчееки взываетъ: аворъ и Ермонъ о имени Твоемъ возрадуются... Хрісту радующеся в рно поел дуемъ: се 6о идетъ къ гор , •ученши лучшія оъ Ообою ведый, предъ нимиже иеприетупною •добротою возсгявъ паче солнца, показа елаву Овою. Челов къ зримый, но Богъ крыемый, Хрістосъ на аворъ •восходитъ, Божества заріо обнажая, еже паче солща св т.лостьми елавы. Небо создавы-й, и зв здамъ св тъ вложивый, днесь на гору • аворскую возшедъ, осв щаетъ ученики зарею Божеетва Своего. , Столпомъ огнезртиЫмъ и облакомъ древле въ пуетынгі Изра•гіля ведый, днесь на гор аворст й неизреченно во сштіъ Хрг•стосъ просгя. Поятъ Хрістосъ Петра, Іакоеа и Іоанна на гору высоку •едины, и преобразиея предъ пими: и просв тиея лице Его яко •солнце, ризы оюе Его быша б лы яко св тъ, и яшгтся Мо сей ц Иліа еъ Нимъ глаголюще, и облакъ св телъ ое ни ихъ, гі a 2153 2004171325
Стр.2
ПРАЗДНИКЪ ДРЕОБРАЖННІЯ ГОСПОДНЯ гласъ изъ облака глаголющъ: Сей есть Сынъ Мой возлюбленный,. о Немоюе благоволихъ: Того послушайте. Таинство показа Хрістосъ ученикомъ на авор , просіявъ паче зари лицемъ, одеждею же ризъ Своихъ уб лився св тло яко стъгъ, од ваягіся св томъ яко ризою... На гор вьссоц преображьея Спасъ, верховныя им я ученики преславно облисталъ ееть, показуя, яко (что и сами они) высотою доброд телей облиставше, и Божественюъй слав сподобятся; глаголющія ео Хрістомъ Могсей и Иліа показоваху, лио живыми и мертвыми обладаетъ, и иоісе древле эакономъ и пророки глаголавый есть Во?ъ. Се Спасъ — вопгяху Могсей и Иліа ученикомъ, на 2ор свя~ т й аворст й оглашаемымъ—Хршпосъ, Егоже древле провозв стихомъ сущаго Бога. Владычествуяй тварію всею вид нъ бысть зракъ раба прі~ имъ, имже Бооюества неприступное сіяніе ученикомъ потзалъ ееть, яп же вм щаху зртъти. Радуется троіща Божеетвенныхъ апостолъ, яже еид no сущеетву Единаго Троицы на гор Нын аворстпй. неуелышанная (несльгханное) услышана быгиа: безъ плоти, на гор Отца бо Сынъ отъ Д вы Отечвскимъ гласомъ славно свид . тельствуетея, яко Богъ и челоеіъкъ, Той оюе во в ки. Нын вид на быша апоспюломъ невидимая — Божество во' аворстгъй облиставшее. земля да елышитъ глаголи живаго Бога, сыновство преображаемаго (Хріста) Отецъ бо свидіътельствуетъ на гор Да облистаетъ небо дол (на з мл ) ев тъ паче солнца, и аворсттъй. ІІоя Давидъ Твое преображеніе, предвозгласи глаголя: птоуподобится Теб , Господи, въ сын хъ Божіихъ? Ты бо, прославляяся въ сов т хъ святыхъ, великъ явилея ecu сущимъ окрестъ Тебе, страшенъ во слав Божеетвеннаго зрака. Лреоюде креста Твоего, Господгс, Теб преобразующуся, отъ Отца же свид тельствуему, тамо бгь Петръ со Іаковомъ и Іоанномъ, яко хотяху быти (имъ предстояло быть) съ Тобою и ео время преданія Т оего, да вид ше чудеса Теоя, не успграшатея страданій Твоихъ... Прежде креша Твоего, Господи, поимъ ученики на гору высоку, преобразился ecu предъ ними, лучею силы озаряя ихъ} отсюду убо (съ одной стороны) человіъколюбіемъ, отонуду (съдругой) ластію, показати хотя воскресенія св тлость. Про бразуя воскреееніе Teoe, Хрісте Боже, поятъ три Твоя ученики, Петра, Іакова и Іоанна, на аворъ возшелъ ecu: Теб же, Спасе, преобразующуся, аворская гора св томъ покрыеа2154
Стр.3